Summa sidvisningar

tisdag, mars 08, 2011

En pensel från himlen.

I Jönköping kommer mycket från himlen, som igår när HV mötte AIK i första slutspelsmatchen.
Plötsligt mitt under pågående spel i andra perioden hissas en jättelik pensel ner från taket, naturligtvis avsedd som en reklamgrej i en paus, men nu kom den ända ner till isen vid fel tillfälle.
Ganska unikt.
Men reklam fick dom.
Matchen? Jo HV gick ut ställde sig på isen och trodde matchen var vunnen, AIK tyckte annorlunda och vann med 4-2.
HV, inga tidigare meriter räcker till himlen, även om man hör hemma i Jönköping.

1 kommentar:

Angelika sa...

Jag kan inte tacka Dr EKPEN TEMPEL tillräckligt för att hjälpa mig återställa glädje och sinnesfrid i mitt äktenskap efter många frågor som nästan leder till skilsmässa, tack gud för att jag menade Dr EKPEN TEMPEL vid rätt tidpunkt. Idag kan jag säga till dig att Dr EKPEN TEMPLE är lösningen på det problemet i ditt äktenskap / förhållande, med Dr EKPEN TEMPLE kärleksförtryck kommer du säkert att le mer i din relation. Kontakta honom på (ekpentemple@gmail.com)